lauantai 5. tammikuuta 2019

Kuka Outski?!

Niin, kuka mä oikeastaan olen? Välillä mä en itsekään tiedä, joskus mä vaan olen niin hukassa itseni kanssa, että en enää meinaa tunnistaa itseäni. Minne on kadonnut se huoleton pikkutyttö? Mistä ihmeestä tilalle tuli vähän isompi tyttö, joka ei enää olekaan niin huoleton? Olisi ihan kiva tietää.

Mutta jos nyt mietitään ihan perusjuttuja, olen 14-vuotias, käyn 8. luokkaa ja olen rippikoulussa. Pelkään uusia asioita ja hämähäkkejä. Ja ehkä ihan vähän pimeää... Rakastan kirjoittamista ja musiikkia yli kaiken. Suuren palan sydämestäni vie myös Paavo, 25-vuotias suomenhevonen. Olen surkea geometriassa. Prosenttilaskut ovat enemmän mun juttu.

Musiikissa rakastan kaikista eniten laulamista. Laulaminen on äärettömän terapeuttista, kaikki ylimääräinen unohtuu laulamalla. Toinen kiva juttu musassa on kitaran soitto. Omistan Yamahan akustisen kitaran, ja yritän opetella sen soittamista. Tällä hetkellä työn alla ovat soinnut.

Rakastan myös musiikin kuuntelua, ja mulle Spotify on kuin taivaanlahja. Lemppari artistejani ovat mm. Ida Paul & Kalle Lindroth, Elias Kaskinen & Päivän Sankarit ja Janna. Suosikkibändini on kuitenkin ehdottomasti Softengine. Loistavaa musaa!

Loppujenlopuksi kuuntelen erittäin laajasti musiikkia, jopa iskelmää☺, joten on vaikeaa nimetä tuon enempää artisteja. Listasta tulisi melkoisen pitkä, jos luettelisin kaikki artistit, joista tykkään. Ainut genre, johon en oikeastaan koskaan puutu, on rap. Se ei vain ole mun juttu.

Kirjoittaminen tuli mulle erittäin tutuksi 5. luokalla päiväkirjan muodossa. Tuolloin pääni käsitteli mulle aika suuria juttuja, kuten koulun vaihtoa (vanha lakkautettiin) ja erään läheiseni kuolemaa. Kirjoittamalla sain purettua huonoja fiiliksiä pois helposti. 5. ja 6. luokan välisenä kesänä kirjoitin ensimmäistä kertaa tarinan kotona vapaaehtoisesti. Ja sillä tiellä ollaan pysytty, tarinoita/novelleja on tullut kirjoitettua tässä enemmän ja vähemmän.

Perustin tämän blogin, jotta voisin jakaa kirjoituksiani muille. Olisi ihana saada palautetta teksteistäni tuonne kommenteihin. Joten jos joku tekstini herätti sinussa jotain tunteita, kommentoi ihmeessä jotain mulle. Arvostaisin sitä erittäin suuresti! ♡

Eiköhän siinä vähän selvinnyt, kuka on Outski. Ja niin, oikeaa nimeäni en aio kertoa täällä ainakaan näillä näkymin.

Rakkautta kaikille❤


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro mielipiteesi ❤