tiistai 31. joulukuuta 2019

Mitä minulle tapahtui vuonna 2019?

Vuosi 2019 alkaa olla taputeltu, eikä se oikeastaan haittaa mua. Siinä missä mä luulin viime vuoden olleen vaikea, tämä vuosi rökitti kyllä sen ihan 6-0. Vaikka olikin vaikeaa, olihan tässä jotain hyvääkin, tietenkin. Mutta mitä mulle oikeastaan tapahtui vuonna 2019? Se selviää nyt.

Vuonna 2019...

• ylitin itseni useammassakin asiassa.
• perustin tämän blogin.
• taistelin oman mielen kanssa.
• opin soittamaan kitaralla Syksyn sävelen tunnistettavasti.
• lauloin yleisön edessä kaksi kertaa.
• kirjoitin elämäni ensimmäiset, oikeasti pitkät tarinat (esim. Sydämen kutsu 51 sivua, Jos rakastuisin sinuun 28 sivua).
• pääsin ripille.
• itkin.
• menetin hevoseni.
• lähetin ystävälleni maratonin pituisia ääniviestejä.
• valitin elämästä.
• söin monta suklaalevyä.
• kävin Kolilla.
• uin.
• kävelin metsässä kummini kanssa reilu 10 kilometriä.
• otin liikaa kuvia auringonlaskuista.
• kuuntelin musiikkia lähes jokaisella bussimatkalla koulusta kotiin ja kodista kouluun.
• löysin tv-sarjoja, joista sain inspiraatiota teksteihini.
• olin kunnolla kipeänä vain kerran.
• laskin suksilla mäkeä alas andrenaliini suonissa virraten.
• kirjoitin enemmän kuin koskaan aiemmin.
• korotin matematiikan numeroa ensimmäistä kertaa kahteen vuoteen.
• valvoin liian myöhään.
• nukuin huonosti liian monta yötä.
• kuuntelin ASMR-videoita monta kertaa viikossa.
• Spotifyn mukaan suosikkiartistini oli KUUMAA.
• kuuntelin musiikkia Spotifysta 8000 minuuttia enemmän kuin vuonna 2018.
• onnistuin pitämään huonekuuseni hengissä.
• unelmoin vuoden vaihtumisesta.
• haave koirasta alkoi konkretisoitumaan.
• opettelin kovakuorisuutta (ei suju vielä kovin hyvin).
• luin vain vähän kirjoja.
• kaivoin inspiraatiota esille melkein lapion kanssa :D.
• kaduin sanojani.
• toimin kartanlukijana (eli luin Google Mapsin ajo-ohjeita).
• katsoin HasBeen-sarjan kolme kertaa läpi.
• itkin samaisen sarjan päätösjakson aikana.
• olin ylpeä ylioppilaaksi hienoin arvosanoin päässeestä isoveljestäni.
• poltin kynttilöitä kuolleiden muistolle.
• sytytin jouluvalot marraskuussa, mutta en muistanut laittaa niitä joka päivä päälle.
• koin ahdistusta ympärilläni olevista ihmisistä.
• teippasin huoneeni seinille sanoja itselleni tärkeistä biiseistä.
• en tiennyt, mikä minua vaivasi.
• en kokenut kuuluvani oikein minnekään.
• löysin uusia lempiblogeja.
• luin runoja. Siis minä, MINÄ luin runoja! Yllätyin itsekin :D.
• tilasin Ifolorista kuvia ensimmäistä kertaa vuosiin.
• lauloin ensimmäistä kertaa mikkiin.
• tylsistyin kuvataidetunneilla, joille en oikeastaan halunnut, vaan jouduin, koska valinnaisaineet...
• unohdin vaihtaa seinäkalenterin kuukautta ajallaan.
• mietin liikaa muiden mielipiteitä itsestäni.
• elin pää pilvissä (aina välillä).
• kiroilin liikaa.
• halusin päästä Lappiin.
• ikävöin hevosia elämässäni.
• jatkoin Jessin ja Kriston tarinaa heidät jo kerran hylättyäni.
• tajusin voineeni henkisesti huonosti.
• kirjoitin yli 120 blogipostausta.
• olin TET:issä syksyllä ainoastaan kolme (3) päivää eri syistä johtuen.
• sain mahdollisuuden toteuttaa unelmiani.
• varmistuin siitä, että olen introvertti ainakin 75 prosenttisesti.
• rakastuin musiikkiin ja kirjoittamiseen entistä enemmän.
• arvostin hyviä ystäviä.
• vastasin jokaiseen kommenttiin, jonka sain täällä blogin puolella, ennemmin tai myöhemmin :).
• löysin teksteistäni jälkikäteen häiritsevän monta lyönti- ja kirjoitusvirhettä, kiitos sen, että kirjoitan kaikki postaukset tabletilla.
• epäilin tekstieni juonen kantavuutta.
• nauroin.
• rakastin kovaa tuulta, joka sai hiukseni hulmuamaan.
• tein asioita, joita rakastan, mutta myös asioita, joista en pidä.

Siinäpä pieni listaus siitä, mitä olen tehnyt tänä vuonna. Koska tämä teksti tulee jäämään Ruusunpiikkejä käsivarsilla-blogin viimeiseksi tekstiksi tämän vuoden puolella (tammikuussa tavataan taas, ei huolta!), haluan vielä näin loppussa kiittää jokaista blogiani seurannutta. Erityiskiitos vielä niille, jotka ovat vaivautuneet kommentoimaan. Jokaisen kommentin olen painanut sydämeeni ❤



Kiitos tästä vuodesta, lukijat. Palataan asiaan taas tammikuun puolella <3

2 kommenttia:

Kerro mielipiteesi ❤