tiistai 24. joulukuuta 2019

Joulu on taas

Miten tässä näin pääsi käymään? Vastahan oli vuoden viimeinen ensimmäinen päivä, nimittäin 1.12. Ja nyt, ihan yhtäkkiä onkin 24.12. On siis jouluaatto.
Ja tätä vuotta on jäljellä enää viikko.

Joulukuu vain vilisi mun silmissäni. Päivät tuli ja meni. Viime torstaina oli se kauan odotettu 19.12. Mä tein sen, mistä olin unelmoinut. Mä lauloin joulujuhlassa Suvi Teräsniskan Lapsuusjoulut-biisin. Kaikki meni just niin hyvin kuin ikinä vain pystyi menemään. Unelmat näemmä voi toteutua. Ja koska nyt tiedän, että voin itse vaikuttaa niiden saavuttamiseen hyvinkin paljon, aion myös tavoitella unelmiani entistä kovemmin. Eli kai pitää sanoa, että vielä joskus mä julkaisen sen hiton kirjan, kenties toisenkin. Ja jos hyvin käy, ei kai se kolmaskaan ihan mahdoton ajatus ole :D

Vaikka mulle iskikin kaamea flunssa heti joulujuhlan jälkeen ja kirsikkana kakun päällä vielä silmätulehduksenkin molempiin silmiin eilen, yritän ottaa kaiken irti tästä joulusta. Jessin ja Kriston tarinaan ilmestyy mahdollisesti jatkoa jo pyhien aikana, kunhan saan silmät siihen kuntoon, ettei hiekkaa tunnu olevan niissä koko aikaa. Itseasiassa seuraava osa on jo ihan hyvällä mallilla, mutta niin... ei vielä(kään) valmis. Olisi muuten kiva kuulla, mitä mieltä olette olleet niitten kahden jutun jatkosta. Kertokaa ihmeessä kommenteissa, mua kiinnostaa kuulla mielipiteitä!

Toivottavasti te kaikki olette terveitä siellä jossain ruudun toisella puolella. Mäkin yritän tästä parantua. Viettäkää kiva ja rauhallinen joulu! Muistakaa syödä ja nauttia. Palataan asiaan täällä blogin puolella taas mahdollismman pian.

Hyvää joulua kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro mielipiteesi ❤