perjantai 6. joulukuuta 2019

Minun Suomeni

Tänään 6.12.2019 Suomi täyttää 102 vuotta. 102 vuotta olemme olleet itsenäisiä. Kiitos siitä kuuluu kaikille sotiemme veteraaneille, jotka ovat henkensä edestä taistelleet itsenäisen Suomen puolesta. Heidän ansiostaan meillä on itsenäinen, upea Suomi. Valtava kiitos ja kunnianosoitus heille. 


Minun Suomeni on kaunis. Se on rakas ja upea, täynnä metsää ja järviä. Se on kasvoja piiskaava räntäsade tammikuussa, mutta se on myös lämmin ilta heinäkuussa. Suomi on painettu sydämeeni. Sen metsät ja järvet, lumimyrskyt ja ikkunaa vasten hakkaava sade kesäisin saavat minut muistamaan, missä olen.
Ja onhan se Suomen kesä paras kesä. Vaikka olisikin vain 5°C lämmintä ;)

Kesä, järvi ja vene


Minun Suomeni on kaunis ja upea. Mutta ennen kaikkea minun Suomeni on itsenäinen.


Onnea 102-vuotias Suomi!

2 kommenttia:

Kerro mielipiteesi ❤