tiistai 5. helmikuuta 2019

Voimabiisit

Kai jokaisella on voimabiisi tai jopa useampia. Mulla ainakin on yksi jos toinenkin voimabiisi. Ja nyt mä kerron ne teille, ja taidanpa vielä vähän antaa taustaa niille. Kertokaa kommenteissa teidän voimabiisejä!

Antti Tuisku - Blaablaa (En kuule sanakaa)
Joskus on vaan sellainen fiilis, että voisin huutaa muille, ettei mua kiinnostaa yhtään niiden ajatukset musta. Tää biisi on täydellinen siihen tilanteeseen.

Softengine - Something Better 
Yksinkertaisesti tämä on vaan sellainen hyvän tuulen biisi. Tän mukana on helppo laulaa mukana. Koska me löydämme jotain parempaa :)

Softengine - She Is My Messiah

Tää on tosi vahva biisi. Taustalla on tilanne, jossa yritetään tasapainotella työn ja parisuhteen välillä. Molempiin halutaan keskittyä satasella, mutta kuitenkin niin ettei toinen asia jää toisen varjoon. Tää voimaannuttaa ihan sillä vahvuudellaan. Biisi, jonka mukana voi juhlia tai itkeä. 

Maija Vilkkumaa - Ei 
Välillä joku varoittelee mua ihan turhista asioista. Mitään ei saisi tehdä, jos siihen liittyy mikäänlaista riskiä näyttää oudolta tai menettää oma "maine"(Siis mikä maine? Mulla ei oo sellaista.) Silloin tekisi mieli huutaa "EI!!!" 

Ellinoora - Nartut
Jotkut ihmiset osaa vaan omalla käytöksellään pilata päivän. Tekisi mieli omistaa tää biisi niille, joiden käytös on ärsyttävän ylimielistä. 

Haloo Helsinki! - Kuussa tuulee

"Mä heitin turhan pelon kauas pois, et sydän vihdoin jotain tuntea vois. Nyt seison reunalla, mä olen valmiina!" Niin voimaannuttavaa tekstiä, siitä ei pääse yli eikä ympäri. 

Nyt on teidän vuoro! Mitkä on teidän voimabiisejä?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro mielipiteesi ❤