tiistai 30. marraskuuta 2021

Tauko hiljaisuuteen

Marraskuun loppu, viimeisestä postauksesta on aikaa kuukauden verran. Nyt mä tulin kertomaan teille, ettei seuraavaa postausta tarvitse odottaa kuukautta, vaan itseasiassa vähän alle vuorokausi, koska oon ajastanut teille huomiseksi uuden postauksen.
Eikä se jää joulukuun ainoaksi postaukseksi.

Kuten ootte ehkä huomanneet, oon ollut viime aikoina tai tänä vuonna ylipäätään tosi epäaktiivinen. Joulukuu on kuitenkin viimeisten kuukausien aikana ollut yksi syy siihen, miksi oon ollut niin epäaktiivinen, koska oon varastoinut teille mun kirjoituksia sitä varten. Joulukuussa saatte lukea mun tekstejä enemmän kuin pitkään aikaan, kun julkaisen teille syksyn aikana kirjoitettuja novelleja enemmän tai vähemmän, työ on nimittäin vielä vähän vaiheessa. Mutta ainakin muutaman postauksen te saatte, jos en ehdi ihan 24 novellia kirjoittaa :D.

Millaisia tekstejä te sitten pääsette joulukuussa lukemaan? No, kaikki tekstit on ennenjulkaisemattomia ja pääsette niiden kautta tutustumaan uusiin tyyppeihin. Pääasiassa tekstit ovat novelleja, mutta saattaa sieltä jotain muutakin löytyä. Suurin osa novelleista on myös itsenäisiä ja yksiosaisia, mutta mahtuu sinne sekaan ainakin Aavan ja Santun tarina, jota pääsette seuraamaan seuraavan neljän viikon ajan torstaisin.

Koska mä en uskalla kutsua tätä hommaa vielä joulukalenteriksi (tekstejä tosiaan puuttuu vielä :'D), puhun tästä ihan vaan novellikokoelmana, joka saa kantaa nimeä Valoja ja varjoja. Heti huomisaamuna saattekin luettavaksi nimikkotekstin, jonka jälkeen homma lähtee kunnolla käyntiin. 

Mä toivon, että te tykkäätte teksteistä, joita tuun joulukuun aikana julkaisemaan. Ihan tarkkaa julkaisuaikataulua en uskalla luvata, koska tekstejä puuttuu vielä jonkin verran, ja kirjoittamiseen menee oma aikansa, mutta jo ajastetut postaukset saatte luettavaksi heti aamusta kello 7.00. 

Toivottavasti mun tekstit tuo joulukuuhun iloa, valoa ja sitä ianikuista pohdintaa! Huomenna tosiaan lähtee tämä homma liikkeelle klo 7, katsotaan mihin asti päästään, ennen kuin kamelin selkä katkeaa :D.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro mielipiteesi ❤